Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.02.2017 01:05 - Въведение
Автор: anonymousblog Категория: Лични дневници   
Прочетен: 441 Коментари: 0 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
            Това е първия ми път, в който пиша блог и в който за пръв път ще позволя на обществото да се докосне до личния ми живот, въпреки, че самоличността е неизвестна.
Изпитах нужда да споделя с вас, които и да сте вие, мислите, проблемите, които съм си създал, не само за успокоение, но също така и за всеки от вас, който намира себе си или част от себе си в този поток от мисли и разкази. Започвам блога от друга страна за да тествам писателските ми способности и да споделя малко от творчеството ми с вас. Знам, ще има такива, които ще ме харесват и такива, които ще ме оплюват за това, което съм, но в крайна сметка вие си избирате дали да следите блога или не, изсиква се само да знате дали ви харесва. Предупреждение към всички: този блог няма да бъде с кой знае колко подредена мисловна нишка, нито всички думи ще бъдат използвани в правилното им значение и също така не гарантирам граматическа, лексикална и пунктуационна коректност (тук се съмнявам дали да не махна "лексика", защото не знам, дали не се припокрива с това за смисъла на думите). Най-общо казано искам да предупредя, че ще има грешки в блоговете от всякакъв вид и ако намирате такива - споделяйте. Сега имам мотивация да пиша и вмомента мога да ви кажа да очаквате началото на съществената част, но до утре не знам главата ми какво ще роди, така че ще оставя това въведение в блога и ако реша - ще го продължа!



Гласувай:
0


Вълнообразно



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: anonymousblog
Категория: Лични дневници
Прочетен: 4930
Постинги: 1
Коментари: 0
Гласове: 0
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930